Agenda

Ziua 1 | 19.03.2025

08:30 – 10:00
Deschidere
12:40 – 13:10
Pauză de cafea
14:30 – 15:30
Pauză de masă
17:00 – 17:30
Pauză de cafea
19:00 +
Cină & after-party

Ziua 2 | 20.03.2025

09:00 – 10:00
Deschidere
12:40 – 13:40
Pauză de masă
16:20 – 16:50
Pauză de cafea

Adriana Iftime

Director general
Adriana Iftime este Director General al Federației Patronatelor Societăților din Construcții (FPSC), una dintre cele mai importante organizații dedicate reprezentării și dezvoltării sectorului construcțiilor din România. De-a lungul anilor, s-a remarcat ca un lider activ în promovarea unui cadru legislativ stabil și favorabil dezvoltării durabile a industriei construcțiilor.
Cu o carieră extinsă în domeniu, Adriana Iftime a fost un susținător activ al unui mediu legislativ care să sprijine antreprenorii din construcții, să îmbunătățească accesul la finanțare și să abordeze provocările legate de forța de muncă. Prin implicarea sa constantă în dialogul cu autoritățile și actorii din industrie, FPSC a devenit un pilon important în susținerea intereselor companiilor de profil, facilitând dezvoltarea unor strategii pe termen lung pentru creșterea competitivității sectorului.
De asemenea, FPSC a fost implicată în inițiative menite să îmbunătățească formarea profesională în construcții și să susțină dezvoltarea industriei, având un rol activ în identificarea soluțiilor pentru deficitul de muncitori calificați.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Florin Manoloiu

COO
Cu peste un deceniu de experiență în spate și cu o pasiune autentică pentru evoluția în domeniul vânzărilor, Florin Manoloiu are o abordare practică și inovatoare pentru a naviga prin provocările zilnice, găsind soluții creative care îmbunătățesc operațiunile și aduc o valoare adăugată clienților.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Cezar Şerban

Director general
Cu peste 20 de ani de experiență în planificarea și execuția proiectelor de construcții, Cezar Șerban a coordonat lucrări majore de infrastructură în Marea Britanie, Spania și România. A ocupat poziții de lider de proiect și senior management, fiind specializat în modernizări de centrale electrice, drumuri, căi ferate și stații de metrou. Este inginer autorizat, cu expertiză în management de afaceri, contracte și negocieri, oferind consultanță pentru proiecte din sectorul public și privat.

Dan Pricope

Director Executiv
Cu peste 13 ani de experiență în antreprenoriat și management în domeniul construcțiilor, Dan Pricope a contribuit semnificativ la dezvoltarea companiei Mithras Build, lider național în reciclarea la rece și stabilizarea balastului și pământului. Sub conducerea sa, compania a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 240 de milioane de lei și a înregistrat o creștere de 30% în 2023, având un portofoliu de lucrări de peste 60 de milioane de euro.

Ionel Scrioșteanu

Secretar de stat
Ionel Scrioșteanu ocupă funcția de Secretar de Stat în cadrul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii din noiembrie 2019.
Anterior, a acumulat o experiență vastă în administrația publică locală, activând timp de 20 de ani în diverse poziții, printre care:
  • Viceprimar al localității Mogoșoaia timp de șapte ani;
  • Șef de cabinet al Consiliului Județean Ilfov;
  • Administrator public al județului Ilfov.
A fost membru al grupului de lucru pentru Planul de Mobilitate Urbană Durabilă 2016-2030 pentru regiunea București-Ilfov și a fost implicat în dezvoltarea și implementarea programului de transport public, reprezentând județul Ilfov în Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov.
De asemenea, a fost președintele Asociației “Măgurele Science Park”, fiind unul dintre promotorii înființării și organizării acesteia, precum și al Asociației “Măgurele High Tech Cluster”.
În cadrul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, gestionează sectorul infrastructurii navale și coordonează aspecte legate de mobilitatea militară.
La Forumul Construcțiilor 2025, Ionel Scrioșteanu va participa în panelul “Construcțiile – motorul economiei”, unde va discuta despre importanța sectorului construcțiilor în dezvoltarea economică a României și va prezenta proiectele majore de infrastructură planificate și în derulare. Participanții vor beneficia de perspective valoroase privind strategiile guvernamentale și oportunitățile de investiții în infrastructură.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Marius Șoflete

Inginer de case pasive

Cu o vastă experiență în domeniul construcțiilor durabile și al proiectării de case pasive, Marius Șoflete este un expert recunoscut în implementarea de soluții eficiente și sustenabile pentru locuințe. Prin intermediul platformei Soflete.ro, Marius promovează conceptul de construcții ecologice, concentrându-se pe optimizarea consumului de energie și crearea unor medii de locuit mai sănătoase și mai eficiente din punct de vedere energetic.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Orsolya Mária Kövér

Secretar de stat
Complexitatea este cea mai incitantă și proiectele care te încearcă cel mai tare, acelea te fac să zbori. Întotdeauna mi-au plăcut provocările și la fel de mult îmi place să învăț.
Am început să lucrez în domeniul proiectării încă de pe băncile facultății, în acest fel m-am ancorat relativ devreme în realitățile proiectării, avizărilor și interacțiunii cu beneficiarii, lăsând prea puțin timp și loc pentru creația pură, visare arhitecturală. Simt această lipsă și acum, de aceea lumea concursurilor de arhitectură mă fascinează, mă încântă extrem.
Am terminat facultatea de arhitectură în 2006 în cadrul Universității de Arhitectură și Urbanism ”Ion Mincu” din București, în 2008-2010 am urmat cursurile de specializare în restaurare de arhitectură al Transilvania Trust în cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj.
În 2004 mi-am înființat firma proprie de proiectare, la început pentru proiectele micuțe elaborate în timpul liber, din 2006 cu din ce în ce mai mult elan. Avem proiecte realizate sau în curs de realizare, în diferite faze de proiectare în mai multe orașe din țară, precum și în străinătate, preponderent am lucrat în Maroc, atât în Casablanca cât și în Marrakech, în capitala Rwandei, în Kigali, dar am elaborat diverse concepte de arhitectură și pentru Egipt, Dubai.
Între martie 2021 și iunie 2023 am avut șansa de a fi consilierul personal al Ministrului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației Cseke Attila, perioadă în care am învățat extrem de multe despre administrația publică centrală, despre munca enormă care stă în spatele legislațiilor și dificultățile care intervin când dorim sa introducem reforme. Perioada petrecută în cadrul ministerului mi-a permis să-mi întregesc perspectiva asupra elementelor care ne guvernează viața profesională, dar nu în ultimul rând mi-a oferit ocazia de a cunoaște oameni extraordinari.
Întotdeauna sunt în căutare de provocări și de sarcini complexe, încercând să aduc în procesul de proiectare, de creație idei inovatoare pentru România, dar încercate în alte părți ale lumii. Cred cu tărie în schimbarea în bine și în posibilitatea de evoluție, mai ales când ne putem baza și pe bunele practici din alte țări.

Diana Culescu

Peisagist, Co-Fondator / Vicepreşedinte
Diana Culescu deține o diplomă de Licență în Peisagistică și o diplomă de Master în Dezvoltare Urbană Integrată. În 2015 a obținut titlul de Doctor în domeniul Horticulturii pe baza tezei „Elaborarea unei metode de analiză a calității spațiilor verzi urbane”. Activitatea sa profesională, desfășurată în principal în cadrul RPR Birou de studii contemporane, se axează pe proiectarea în domeniul arhitecturii peisajului, gestionarea peisajului și managementul orașelor durabile inclusive.
În 2016-2022, Diana Culescu a ocupat poziția de Președinte al Asociației Peisagiștilor din România – AsoP, iar din octombrie 2020 ocupă poziția de Secretar General al International Federation of Landscape Architects, European Region. În cadrul organizației profesionale naționale, ea este implicată în proiecte și activități care urmăresc reglementarea, protejarea și promovarea profesiei de peisagist și a domeniului peisagistic din România.
De asemenea, implicarea sa activă în sectorul ONG din 2005, prin proiecte, ateliere de lucru, conferințe și alte activități, reprezintă un alt mijloc pentru a atrage atenția publicului larg asupra aspectelor referitoare la peisaj și mediul înconjurător.

Nicolae Toma

Director Naţional de Vânzări
Managemer cu experiență în industria construcțiilor, calificat în vânzarea și coordonarea proiectelor, administrarea contractelor. Am o experiență dovedită în realizarea de economii semnificative de costuri în diverse proiecte, posed, de asemenea, o înțelegere excepțională a celor mai recente tehnologii. Întotdeauna capabil să identifice domenii de îmbunătățire, precum și să implementeze procese care vor permite echipei mele să lucreze mai eficient. Posed abilități excelente de comunicare cu clienții sau colegii, ceea ce îmi permite să înțeleg cerințele acestora prin ascultare activă și vânzarea produselor/serviciilor noastre

Grigore Tătaru

Director General
Reprezentând ACO România, un lider în gestionarea apelor, Grigore Tătaru, Managing Director la ACO Romania, ne va vorbi despre soluțiile inovatoare ale companiei pentru eficientizarea managementului apelor meteorice și uzate, accentuând importanța sustenabilității în proiectele urbane. Haideți să vedem cum tehnologiile avansate pot transforma orașele în peisaje verzi și reziliente.

Gheorghe Boeru

Preşedinte
Gheorghe Boeru este fondatorul companiei Romair Consulting, înființată în 1997, cu scopul principal de a elabora, gestiona și superviza proiecte finanțate de Uniunea Europeană în domeniile mediului, transporturilor, spitalelor, agriculturii și IT-ului. Împreună cu echipa Romair Consulting, a realizat primele proiecte finanțate de Uniunea Europeană, precum PHARE, ISPA și POS Mediu și POS Transport. Pe parcursul a peste 25 de ani, prin munca sa și a celor 200 de experți din cadrul companiei, a reușit să implementeze în România proiecte majore și strategice de dezvoltare. Începând cu anul 2002, a înființat propria școală de proiectare, formând astfel lideri adevărați în cadrul Romair Consulting.

Roberto Pătrăşcoiu

CEO
Roberto Pătrășcoiu este, din 2016, CEO al Habitat for Humanity România, organizație care construiește locuințe decente pentru familii cu venituri reduse și ridică de la zero sau reabilitează centre de utilitate publică în comunități vulnerabile.
Deține un doctorat în dezvoltare urbană integrată la Universitatea din București și un masterat în managementul fondurilor structurale la Academia de Studii Economice din București.
De-a lungul mandatului său a atras și investit peste 30 milioane de euro în proiecte de locuire socială și accesibilă, în sprijinul familiilor vulnerabile din România. Din rolul său, a construit, de asemenea, parteneriate durabile cu companii de top și lideri din societatea civilă, cu scopul de a duce mai departe misiunea Habitat for Humanity România.
Până în prezent, organizația a ajutat peste 100.000 de români fie prin programele de locuire, fie prin cele de dezvoltare a comunităților vulnerabile și a construit de la zero și reabilitat mai bine de 5.100 de locuințe, cu ajutorul a peste 43.000 de voluntari.

Roberto Pătrășcoiu este, din 2016, CEO al Habitat for Humanity România, organizație care construiește locuințe decente pentru familii cu venituri reduse și ridică de la zero sau reabilitează centre de utilitate publică în comunități vulnerabile.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Varinia Radu

Director Adjunct EPC | Director Petrol și Gaze | Director Energie și Proiecte, România
Varinia este Director Adjunct al Grupului de Practică pentru Proiecte Energetice și Construcții din Europa Centrală și de Est (CEE), Șef al Diviziei de Energie și Proiecte din România și Șef al Diviziei de Petrol și Gaze din CEE. Bazată în București, Varinia are o experiență internațională de douăzeci de ani, iar aria sa de practică se concentrează pe sectoarele electricitate, petrol și gaze, precum și resurse minerale.
Varinia este lider de piață în sectorul energiei regenerabile din România, oferind consultanță pentru unele dintre cele mai mari și inovatoare tranzacții energetice din ultimii ani. Recent, a fost implicată în elaborarea mai multor inițiative legislative importante în domeniul energiei, cum ar fi transpunerea celui de-al patrulea pachet legislativ privind piața de energie electrică și crearea mecanismului de sprijin prin Contracte pentru Diferență (CfD) pentru tehnologii cu emisii scăzute de carbon. Varinia a fost activă pe piața energiei din România încă de la începuturile procesului de liberalizare a pieței și stabilirea unui nou cadru de reglementare, în pregătirea aderării României la UE (începutul anilor 2000).
Varinia oferă consultanță în toate aspectele legate de generarea energiei electrice și sectorul schimbărilor climatice, cu un accent deosebit pe energiile regenerabile. Activitatea sa include domenii precum decarbonizarea și gestionarea riscurilor climatice, reglementările energetice, licențierea și conformitatea, tranzacții M&A în energie, finanțare, soluționarea disputelor, proiecte ESG, stocarea energiei, vehicule electrice (EV-uri), hidrogen și mobilitate electrică, proiecte eoliene onshore și offshore, proiecte EPC, parteneriate în comun (joint-ventures) etc. De asemenea, Varinia are o vastă experiență în concesiuni petroliere și miniere, dezvoltarea zăcămintelor mature de petrol și gaze din România, acorduri de tip farm-out, tranzacții de finanțare M&A, fiscalitate, achiziții publice, mediu, litigii și concurență legate de sectorul energetic și cel de petrol și gaze.
De-a lungul carierei sale, Varinia a coordonat tranzacții de referință în sectorul petrolului și gazelor și a asistat clienții în aplicarea cu succes la peste 20 de concesiuni petroliere și de gaze în România. Varinia a oferit consultanță pentru mai mult de jumătate dintre titularii de licențe activi pe piață, precum și pentru cele mai mari tranzacții onshore de tip M&A din sector. Totodată, a contribuit la înființarea și dezvoltarea unor asociații industriale cheie, precum Asociația Română a Companiilor de Explorare și Producție Petrolieră, unde deține funcția de membru al consiliului de administrație.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Ionuţ Cristian Ciubotaru

Vice President for Business Development
Ionuț Cristian Ciubotaru este unul dintre liderii de referință ai sectorului energetic din România, cu o experiență extinsă în dezvoltarea de afaceri și strategii de creștere în industria petrolului și gazelor. În prezent, ocupă funcția de Vice President for Business Development în cadrul OMV Petrom, coordonând proiecte inovatoare și parteneriate strategice ce modelează viitorul sustenabil al energiei.
Cu o carieră dedicată tranziției energetice și eficienței operaționale, Ionuț Ciubotaru joacă un rol esențial în direcționarea companiei către soluții sustenabile, explorând noi tehnologii și surse alternative de energie. Viziunea sa privind integrarea energiei regenerabile în infrastructura existentă și dezvoltarea unui ecosistem sustenabil îl plasează în avangarda schimbărilor din industrie.

Eugen Pănescu

Expert / Coordonator grup de lucru
Eugen Pănescu – arhitect urbanist. Asigură expertiză și negociere urbană din 2002 la nivel național și internațional într-o rețea interdisciplinară, pentru strategii si planificare integrată la nivel metropolitan, pentru dezvoltare echitabilă prin regenerarea zonelor urbane decăzute, cu accent pe neutralitatea climatică, locuirea de calitate și reutilizarea înțeleaptă a patrimoniului, într-o mai bună negociere cu natura pentru noile peisaje productive.
Este activ din 2008 în diverse poziții în ACE – Consiliul Arhitecților din Europa și conduce grupul de lucru Urban Transformation and Housing, pentru creșterea calității și impactului serviciilor arhitecților europeni în societate. Până în 2016 a fost 13 ani a fost asociat pentru proiectare de urbanism al Facultății de Arhitectură și Urbanism din Cluj, concentrat pe reciclarea zonelor subutilizate și dezvoltarea eticii studenților în procesele regenerării urbane.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Lucian Ene

Director vânzări
Cu peste 10 ani de experiență la Schneider Electric România, filiala locală a celei mai sustenabile companii din lume, Lucian conduce departamentul de vânzări în segmentul Commercial & Industrial Buildings.
Experiența sa vastă în sectorul energiei electrice îi ghidează conducerea strategică de vânzări prin parteneriate cu producători de tablouri electrice, contractori, integratori de sisteme și firme de proiectare.
Înțelegerea profundă a pieței de către Lucian provine din rolul său anterior de reprezentant al Schneider Electric în relația cu birourile de proiectare, unde și-a dezvoltat continuu expertiza tehnică prin colaborarea strânsă cu cei mai importanți proiectanți de instalații electrice din țară. Este, de asemenea, doctor în Inginerie Electrică (Magna Cum Laude), cu patru ani de experiență didactică la Facultatea de Inginerie Electrică din cadrul Universității Politehnica din București.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Valentin Zaharia

Technical and Performance Director
Valentin Zaharia s-a alăturat Grupului Veolia în anul 2012, iar în prezent este Director Tehnic si Performanță al Veolia România, unde se ocupă de creșterea performanței operațiunilor curente, realizarea auditurilor tehnice, implementarea de soluții digitale și a proiectelor de energie regenerabilă în cadrul tuturor companiilor Veolia din România.
De asemenea, din 2021 a preluat și funcția de Director Dezvoltare la Veolia România Soluții Integrate, unde are responsabilitatea de a identifica noi oportunități de afaceri și de a stabili parteneriate strategice în România, pe cele trei linii de business ale Grupului Veolia: apă, energie și deșeuri. Totodată, se concentrează asupra extinderii portofoliului de clienți.
Valentin Zaharia a absolvit Facultatea de Hidrotehnică, specializarea Amenajări și Construcții Hidrotehnice, deține un masterat în Inginerie Hidraulică și o diplomă de doctorat în domeniul ingineriei civile și instalațiilor, fiind și colaborator extern al Facultății de Hidrotehnică din cadrul Universității de Construcții Tehnice din București.

Mihai Toader-Pasti

Founder & Expert ESG
Expert ESG cu 14 ani experiență în sustenabilitate și dezvoltare urbană, cu peste 50 de premii naționale și internaționale câștigate individual și în echipe, Mihai Toader-Pasti este fondatorul towards 0 – companie care accelerează transformarea sustenabilă ESG pentru companii și orașe, și fondatorul ÎntreVecini – o organizație non-profit care creează o rețea descentralizată de comunități offline producătoare de energie solară, la bloc, în toată România, în jurul activităților de sustenabilitate.
În trecut, Mihai a co-fondat și condus cea mai premiată organizație non-profit de sustenabilitate din România, EFdeN, care a proiectat și construit cea mai sustenabilă casă din Europa (LEED, 105p) și primul proiect pilot de Oraș Sustenabil, ajungând în cel 10 ani la peste 1000 studenți implicați și energiaTa, ce a creat comunitatea care a făcut prosumatorii energetici posibili și a creat Ghidul Prosumatorului. De asemenea a condus alte 2 organizații, Future Energy Leaders România și Global Shapers Bucharest Hub, comunitate fondată de World Economic Forum și a coordonat capitolul de implementare al Raportului Administrației Prezidențiale „Educația privind schimbările climatice și mediul în școli sustenabile”.
Mihai a făcut parte din boardul de Strategie și Comunicare al World Energy Council și a fost Climate Regional lead la Global Shapers, este Obama Leader 2023, Fellow Climate Reality și Aspen Institute Romania și a fos inclus în Forbes Europe 30 sub 30, JCI 10 Outstanding Young Persons of the World și BIZ Campionii Inovației.
Este certificat ca LEED Green Greater, PHi Passive House Designer, Living Future Institute AP, ITC Infrared Level 1 și a urmat cursuri de sustenabilitate, schimbări climatice, economie și digitalizare la ESCP Paris, Harvard, Cambridge și Stanford.
Mihai crede că viitorul orașelor rezidă într-o relație simbiotică între mediul construit, oameni și natură, care conectează tehnologia, cultura și emoțiile sociale, pentru o experiență de viață mai bună și mai responsabilă.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Bogdan-Gruia Ivan

Ministru
Bogdan-Gruia Ivan este unul dintre cei mai tineri lideri ai administrației publice din România, având un parcurs remarcabil în digitalizare, economie și politici de dezvoltare. În prezent, ocupă funcția de Ministru al Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului, poziție din care promovează inovarea și eficientizarea proceselor economice prin tehnologie și soluții sustenabile.
Ministrul Ivan a fost co-inițiator al legilor care au pus temelia transformării digitale a României, cea mai importantă fiind Legea Interoperabilității bazelor de date din sectorul public – un proiect esențial pentru modernizarea administrației și creșterea eficienței în relația statului cu cetățenii și mediul de afaceri. Înainte de a prelua acest portofoliu ministerial, a fost deputat și vicepreședinte al Comisiei pentru Tehnologia Informației și Comunicațiilor, implicându-se activ în proiecte legislative menite să sprijine infrastructura digitală și mediul antreprenorial.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Cătălina Miu

Business Development Director
Cu o expertiză puternică în dezvoltarea și promovarea strategiilor eficiente, Cătălina Miu ajută companiile din construcții să navigheze cu succes procesul de digitalizare, adoptând tehnologii noi pentru a-și îmbunătăți operațiunile și productivitatea.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Maria Văsi

Head of Operations and Development
Cu o importantă experiență în domeniul construcțiilor, Maria Văsi, Director Operațional și Transformare la Leviatan Group, coordonează strategia operațională și integrarea inovațiilor digitale într-unul dintre cele mai tehnologizate grupuri de companii de construcții din România.
Maria are un rol central în implementarea metodologiei BIM și în digitalizarea proceselor și a contribuit de-a lungul timpului la optimizarea proiectelor de tip Design & Build, ceea ce a condus la transformarea acestora în repere de calitate. Cu un mindset orientat spre performanță și eficiență, Maria este o promotoare a dezvoltării unor soluții inovatoare care să transforme modul în care sunt gestionate și livrate proiectele în domeniul construcțiilor.
Recunoscută pentru profesionalismul și expertiza echipei sale, CDS s-a implicat activ în dezvoltarea unor soluții moderne, adaptate nevoilor clienților și cerințelor pieței. Această strategie a consolidat reputația companiei ca lider în domeniul său, fiind apreciată pentru calitatea serviciilor oferite și impactul pozitiv asupra industriei construcțiilor.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Costel Cojanu

Head of Department – Innovation & Design
Cu o carieră de peste două decenii în domeniul construcțiilor, Costel Cojanu a evoluat din poziții de proiectant în funcții de conducere, acumulând o vastă experiență în managementul proiectelor de infrastructură. În prezent, ca Manager al Departamentului de Inovare & Design la PORR România, el se concentrează pe integrarea soluțiilor inovative care îmbunătățesc eficiența proceselor de construcție și sustenabilitatea acestora.
În cadrul rolului său, Costel promovează utilizarea celor mai noi tehnologii în designul și execuția proiectelor, având o abordare strategică asupra digitalizării și optimizării operațiunilor în sectorul construcțiilor. Cu o viziune clară despre viitorul industriei, el lucrează constant pentru a adresa provocările din domeniu și pentru a aduce valoare adăugată în proiectele realizate de PORR România.

Ioana Dăescu

Operations Manager
Cu competențe solide în managementul proiectelor, gestiunea relațiilor cu clienții și coordonarea echipei creative multidisciplinare, Ioana Dăescu se distinge prin abilitatea sa de a construi și menține legături solide cu partenerii profesionali și instituționali. Din rolul său de Arhitect Șef oferă supraveghere și expertiză majorității proiectelor în desfășurare, asigurând execuția fluidă a acestora și menținând standarde înalte de calitate.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Adrian Onciul

General Manager
Cu o experiență de peste 25 de ani în inițiative digitale complexe, Adrian Onciul a condus proiecte de inovare tehnologică și transformare digitală în diferite industrii din Belgia: soluții bazate pe platforme de dezvoltare rapidă a aplicațiilor, adaptarea soluțiilor tehnologice standard la cerințele specifice industriei, optimizarea fluxurilor de lucru și proiecte de infrastructură cu implementare soluții inovative.

Din 2022, în cadrul CREADO (parte a grupului Construcții Erbasu), se concentrează pe sectorul construcțiilor, în special pe soluții pentru îmbunătățirea și eficientizarea operațiunilor de afaceri, aplicând inteligența artificială (AI).

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Cătălin Andrei

Head of BIM
Sunt pasionat de BIM și de construcțiile digitale, de lucrul cu echipele și de facilitarea colaborării în cadrul proiectelor.
Lucrez la crearea și implementarea strategiilor de implementare și dezvoltare BIM în companiile de proiectare și construcții, începând cu faza de licitație și până la faza de predare. Ca urmare a experienței mele atât în domeniul proiectării, cât și în cel al construcțiilor, pot înțelege mai bine imaginea de ansamblu a unui proiect și cerințele ambelor părți ale lanțului de aprovizionare, proiectare și construcție. Translated with DeepL.com (free version)
Deoarece cred cu tărie în a-i ajuta pe alții să se dezvolte, fac parte din buildingSMART România și mă implic activ în activitățile asociației, cum ar fi creșterea gradului de conștientizare BIM pe piața din România sau contribuția la legislația locală. Fac schimb de idei, coordonez domeniul infrastructurii și lucrez alături de alți profesioniști din piața noastră pentru a promova openBIM.
În prezent, sunt lider de grup pentru managementul BIM pentru proiecte de construcții, civile și infrastructură, iar împreună cu echipa mea de experți implementăm BIM în proiecte pilot și ne pregătim organizația pentru momentul în care BIM va deveni obligatoriu prin legislație.

Aurel Meiroșu

Director al Departamentului de Dezvoltare a Afacerilor
În contextul în care evoluția tehnologiei s-a accelerat într-un un ritm remarcabil în ultimul timp, Aurel Meiroșu și echipa CertSIGN au fost în prima linie, susținând companiile și organizațiile în efortul de dezvoltare și implementare a soluțiilor care nu doar că optimizează operațiunile, simplifică și eficientizează procesele, dar asigură și o protecție robustă a datelor și informațiilor valoroase.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Valentina Saygo

Expert Contabil

Cu o carieră impresionantă în consultanță fiscală și contabilitate, Valentina Saygo aduce o perspectivă unică asupra gestionării financiare și fiscale. Expertiza sa acoperă o gamă largă de subiecte, de la consultanță fiscală și managementul afacerii până la soluționarea provocărilor complexe și adaptarea la schimbările legislative continue.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Anca Zegrean

Avocat, Partener & Coordonatoarul practicii de dreptul muncii
Anca Zegrean este Partener și Coordonatoarea practicii de Dreptul Muncii la Biriș Goran, având o expertiză vastă în gestionarea aspectelor juridice complexe legate de conformitate, reglementare și dreptul muncii. Recunoscută pentru profesionalismul și atenția la detalii, Anca oferă consultanță strategică companiilor naționale și internaționale din sectoare diverse, contribuind la succesul tranzacțiilor importante prin realizarea analizelor de due diligence.
Prin implicarea sa activă, Anca sprijină companiile să navigheze cu succes provocările legislative, asigurând conformitatea și crearea unor cadre de lucru eficiente și sustenabile.

Ramona Veleanu

Vicepreşedinte
Ramona Veleanu este vicepreședinte al Federației Generale a Sindicatelor Familia (FGS Familia) și membru în cadrul Plenului Comitetului Sectorial al sectorului de construcții.
Cu o vastă experiență în consultanță privind piața muncii, drepturile lucrătorilor și dialogul social, Ramona contribuie activ la dezvoltarea și consolidarea sectorului de construcții. Printre responsabilitățile sale se numără verificarea și validarea metodologică a proiectelor de standarde ocupaționale, asigurând o bază solidă pentru progresul profesional în industrie.

Andreea Carp

Director Fonduri UE și Achiziții Publice

Andreea are peste 15 ani de experienta in atragerea si implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila fie ele din Fonduri Europene cat si Ajutor de Stat, dar si in organizarea procedurilor de achizitii publice pentru sectorul public si privat .

Rodica Lupu

CEO / Director
Cu 10 ani de experienta in afaceri europene in administratia centrala si proiecte internationale si 20 de ani de antreprenoriat, Rodica Lupu conduce firma de consultanta in inovare si finantare Loop Operations, care este co-fondatoare a Clusterului TEC, un cluster de inovare dedicat accelerarii digitalizarii sectorului constructiilor si cresterii nivelului de adoptie, dar si de dezvoltare a tehnologiilor inovative.
Experienta de atragere de fonduri de peste 130 de mil euro, de finantare a peste 300 de companii, precum si experienta in generare de schimbari legislative si de lucru in medii internationale contribuie in prezent si la dezvoltarea comunitatii Clusterului TEC, in cadrul caruia sunt dezvoltate constant proiecte in colaborare intre mediul public si privat, proiecte de finantare pentru inovare si se catalizeaza constant colaborarea intre membri, precum si expunerea pe piete externe.

Nicolae Gîvan

Co-Founder
Nicolae Gîvan, cofondator și acționar al companiei Amicii Building din județul Bistrița-Năsăud, va participa ca speaker la Forumul Construcțiilor 2025.
Sub conducerea sa, Amicii Building a înregistrat o creștere semnificativă, raportând în 2023 o cifră de afaceri de 87,3 milioane lei (aproximativ 17,7 milioane euro), în creștere cu aproape 54% față de anul anterior.
Compania este cunoscută pentru implicarea în diverse proiecte, inclusiv construcția de clădiri rezidențiale și nerezidențiale, hoteluri și hale industriale.

Doru Stoica

Co-Founder
Cu o viziune axată pe inovație și tehnologie aplicată în domeniul construcțiilor, Doru Stoica, co-fondator și CEO al Skyline Engineering, a transformat compania într-un jucător important pe piața soluțiilor inginerești avansate. Skyline Engineering s-a remarcat prin proiecte care combină ingineria structurală cu tehnologii inteligente, oferind soluții eficiente pentru infrastructura urbană și dezvoltarea sustenabilă.
Cu o vastă experiență în domeniul construcțiilor și al ingineriei structurale, Doru Stoica a fost implicat în proiecte majore menite să optimizeze eficiența proceselor de construcție și să contribuie la modernizarea infrastructurii urbane. Sub conducerea sa, compania a implementat soluții inovatoare pentru mobilitate, eficiență energetică și gestionarea inteligentă a spațiilor publice, consolidându-și reputația în industrie.

Sorin Lăpădatu

Founder & General Manager
Sunt absolvent al Facultății de Inginerie a Instalațiilor din cadrul Universității Tehnice de Construcții București.
Am focus pe construcții sustenabile, eficiente energetic și prietenoase cu mediul.
În 2011, am fondat NEXO Instalconstruct, inițial specializată în proiectarea și execuția instalațiilor de gaze. Pe măsură ce piața a evoluat, am extins activitatea companiei în toate specialitățile de instalații HVAC si fotovoltaice, iar ulterior, pentru a asigura un control total asupra calității, am devenit antreprenor general în construcții.
Un pas esențial în dezvoltarea grupului nostru de firme a fost intrarea în segmentul de dezvoltare imobiliară, unde avem libertatea de a implementa viziunea noastră fără compromisuri în ceea ce privește eficiența energetică și sustenabilitatea.

Tudor Saidel

Director General
Dr. Ing. Tudor Saidel este fondatorul și directorul general al Saidel Engineering, o companie specializată în servicii de inginerie geotehnică de înaltă calitate. Cu o tradiție de patru generații de ingineri constructori, Saidel Engineering se dedică inovării continue în proiectarea construcțiilor și execuția fundațiilor speciale, având ca obiectiv optimizarea eficienței economice, a vitezei de implementare și a sustenabilității mediului.
În calitate de expert tehnic atestat de Ministerul Lucrărilor Publice, Transporturilor și Locuinței (MLPTL) și membru în diverse comitete tehnice naționale și europene, Dr. Saidel a contribuit la elaborarea mai multor standarde în domeniul ingineriei geotehnice. Sub conducerea sa, Saidel Engineering a realizat proiecte inovatoare, precum proiectarea primei clădiri rezidențiale deasupra tunelurilor de metrou din București, demonstrând capacitatea de a aborda provocări tehnice complexe și de a dezvolta soluții eficiente și sustenabile.

Andrei Ciucă

Founder & CEO
Crescând într-o familie care își dedică interesele și expertiza profesională sectorului construcțiilor, văd clădirile nu ca pe o afacere, ci ca pe un mod de viață. Cu mai mult de 15 ani de expertiză în acest sector, simt fiecare proiect de construcție de la prima zgârietură până în ziua livrării.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Monica Grafu

Director General
Cu o vastă experiență în conducerea uneia dintre cele mai importante companii de pe piața materialelor de construcții din România, Monica Grafu combină cu succes inovația, strategia de business și leadership-ul orientat către oameni. În cadrul Menatwork, ea a implementat soluții și strategii care au menținut compania în fruntea industriei, adaptându-se rapid schimbărilor pieței și avansurilor tehnologice.
Monica este un promotor al managementului responsabil, axându-se pe dezvoltarea echipelor și pe crearea unui mediu de lucru în care inovația și eficiența sunt esențiale pentru succesul pe termen lung. Sub conducerea sa, Menatwork a devenit un exemplu de adaptabilitate și sustenabilitate în domeniul materialelor de construcții.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Roxana Ghioca

Director General
Cu peste două decenii de experiență în management și leadership organizațional, Roxana Ghioca este Director General al Austrotherm România, o companie de referință în industria materialelor izolatoare. De-a lungul carierei, Roxana a gestionat bugete de zeci de milioane de euro și echipe complexe, contribuind la dezvoltarea durabilă a organizațiilor în care a activat.
Recunoscută pentru viziunea sa strategică și abilitatea de a implementa soluții sustenabile, Roxana este un exemplu de leadership în industria materialelor de construcție, având o contribuție semnificativă la promovarea eficienței energetice și la dezvoltarea proiectelor de calitate.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Mariana Garștea

CEO
Cu o experiență vastă de peste 15 ani în domeniul construcțiilor, ingineriei civile și al managementului infrastructurii, Mariana Garștea coordonează o echipă de specialiști în geotehnică, mediu și infrastructură. Sub conducerea sa, Sixense România a devenit un lider în domeniul monitorizării structurale și geotehnice, aducând tehnologiile digitale în centrul proceselor de decizie pentru a îmbunătăți performanța și siguranța infrastructurii critice.
Mariana este o voce activă în promovarea transformării digitale a industriei construcțiilor, având un impact semnificativ în implementarea unor soluții inovative care cresc reziliența și sustenabilitatea proiectelor de infrastructură.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Romina Posea

Experienced leader in operational efficiency & Digital transformation
Cu o vastă experiență în optimizarea proceselor și managementul proiectelor, Romina Posea a condus echipe dedicate îmbunătățirii continue și excelenței operaționale în cadrul unor importante companii de construcții. Ea a avut un rol esențial în implementarea soluțiilor inovative pentru creșterea eficienței și sustenabilității proiectelor, având o abordare strategică în gestionarea fluxurilor de muncă de la concept până la finalizarea acestora.
Romina este o susținătoare activă a educației și dezvoltării profesionale în domeniul construcțiilor, fiind o voce importantă în promovarea schimbului de cunoștințe și a unor bune practici în industrie.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Răzvan Pârvulescu

Head Of Business Development
Caracterizat de un angajament profund față de inovație și modernizare, Răzvan Pârvulescu este motorul din spatele creșterii dinamice a BTDConstruct & Ambient, o companie recunoscută pentru soluțiile sale creative și atenția acordată detaliilor. Sub ghidarea sa, compania a navigat cu succes prin provocările pieței, adoptând tehnologii digitale avansate și practici sustenabile care au accelerat transformarea digitală și au optimizat eficiența operațională.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Andrei Corobea

Fondator

Andrei Corobea-Birceanu este un profesionist cu peste 15 ani de experiență în construcții și un deceniu în managementul proiectelor. În calitate de fondator al Eva Build, îndeplinește funcția de Project Director & Administrator pentru proiectele One United Properties, un dezvoltator imobiliar sustenabil din București. El este, de asemenea, dezvoltator imobiliar și consultant în industria imobiliară.

Andrei a gestionat proiecte majore precum Catedrala Mântuirii Neamului, Sky Tower, One Mircea Eliade, One Lake Club, One Verdi Park și multe altele. În calitate de mentor prin Academia Corobea, el contribuie la dezvoltarea liderilor în construcții, oferind un curriculum practic axat pe abilități tehnice, etice și manageriale. Academia își propune să creeze o comunitate de profesioniști care continuă să colaboreze și să ridice standardele industriei.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Radu Balan

Co-fondator & Director General
Cu o experiență de peste 13 ani în inginerie structurală, Radu Bălan a coordonat proiecte majore în România și Germania. În 2018, a co-fondat RCBB Gruppe, companie care a crescut rapid, ajungând la 700 de angajați și o cifră de afaceri de 26,5 milioane de euro în 2023.
La Forumul Construcțiilor 2025, Radu Bălan va participa în panelul “Construcții în sectorul privat”, unde va discuta despre provocările și oportunitățile din industrie, strategiile eficiente de dezvoltare și adaptarea la cerințele pieței. Participanții vor descoperi perspective valoroase despre optimizarea proceselor și gestionarea eficientă a resurselor în proiectele de construcții private.

Florin Suicescu

COO
Cu o experiență managerială de peste 30 de ani, Florin a ocupat poziții de conducere în domeniul dezvoltărilor imobiliare și hoteliere, participând la realizarea unora dintre cele mai sofisticate proiecte din aceste sectoare, printre care: Central Residential Park, Corinthia Grand Hotel du Boulevard, Swissotel București.

Daniel Tudor

Founder
Cu peste 15 ani de experiență în industria imobiliară, Daniel Tudor a intermediat vânzări de peste 300 de milioane de euro și a gestionat peste 70 de ansambluri rezidențiale de top. În prezent, este Chief Investment Officer la Hubix Investment, host al “The Concept Podcast” și co-fondator al nZEB Expo. A fost recunoscut drept “Influencerul Anului în Imobiliare” și a condus The Concept către titlul de “Compania Anului în București

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Raluca Ceascai

CEO
Cu o carieră de peste 18 ani în management financiar și operațional, Raluca Ceascai este una dintre cele mai respectate voci din industria construcțiilor și infrastructurii din România. În prezent, ocupă poziția de Director General al Electrogrup, parte din grupul E-INFRA, unde conduce proiecte de impact național și internațional în domeniul infrastructurii inteligente.
Absolventă a programului EMBA al Universității Hull din Marea Britanie, Raluca este recunoscută pentru expertiza sa în strategii financiare complexe și pentru contribuția sa la digitalizarea și modernizarea proceselor din industrie. Prin viziunea și dedicarea sa, Raluca Ceascai inspiră profesioniștii din domeniu și promovează inovația și sustenabilitatea în construcții.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Bogdan Doicescu

CEO
Bogdan Doicescu are o experiență îndelungată în cadrul grupului de companii Bog’Art și în prezent ocupă funcția de CEO al Bog’Art Holding Management.
Este absolvent al Universității Columbia, cu specializare în Economie Financiară și Managementul Afacerilor, și deține, de asemenea, un master în Dezvoltare Imobiliară de la Universitatea din New York. Este membru al RICS și AREI.
În calitate de CEO, Bogdan își propune să creeze sinergii și creștere pe termen lung în cadrul grupului de companii Bog’Art, care include următoarele segmente: antreprenor general (Bog’Art), producție de oțel (Bog’Art Steel), sisteme de fațade (Alusystem), managementul proprietăților și facilităților (BBM) și dezvoltare imobiliară (Bog’Art Residential).
Responsabilitățile principale ale lui Bogdan includ supravegherea guvernanței și raportării grupului Bog’Art, implicarea în parteneriate, investiții și inițiative de marketing.
În ultimul an, o realizare remarcabilă pentru grupul de companii Bog’Art a fost tranziția către o pondere mai mare a lucrărilor publice de importanță națională. Printre acestea se regăsesc aeroporturi, baze militare, spitale, școli, drumuri și investiții în utilități publice, care vor contribui la creșterea economiei și infrastructurii României în anii următori.
În plus, având un portofoliu substanțial de clădiri verzi certificate, Bog’Art își propune să devină un campion al sustenabilității în industria construcțiilor din România. De asemenea, compania a publicat primul său raport ESG în 2024.
În sfera personală, Bogdan își petrece cea mai mare parte a timpului cu familia. Este, de asemenea, un fan al fitnessului și un colecționar de artă.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Florin Dimitrescu

CEO
Cu o carieră de peste 20 de ani în mediul privat și în administrație publică, Florin Dimitrescu este Directorul General al UTI Construction and Facility Management, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții și servicii pentru infrastructuri construite din România.
Cu studii de specialitate și de management în SUA și România, Florin are un parcurs remarcabil în coordonarea și implementarea unor proiecte majore din sectorul construcțiilor, de la infrastructură de transport la construcții civile, fiind mereu conectat la ultimele inovații tehnologice și tendințe din industrie.
În calitate de Director General al UTI CFM, Florin este responsabil pentru dezvoltarea și implementarea strategiei companiei, asigurându-se că obiectivele de business sunt atinse în mod eficient și sustenabil. Totodată, joacă un rol activ în coordonarea echipelor de proiect și în identificarea celor mai bune soluții pentru implementarea proiectelor, punând un accent deosebit pe inovație, sustenabilitate și integrarea tehnologiilor inteligente în infrastructurile construite.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Silviu Stoica

General Manager
Silviu Stoica este General Manager al Ramboll South East Europe, coordonând o echipă multidisciplinară de peste 100 de experți care combină experiența locală cu cunoștințele globale pentru a dezvolta afaceri, infrastructuri și comunități sustenabile.
Cu o carieră impresionantă care include transpunerea legislației europene de mediu în legislația locală, elaborarea strategiilor sectoriale și implementarea proiectelor de dezvoltare durabilă la scară națională, Silviu a demonstrat o capacitate remarcabilă de a conduce și implementa soluții de impact.
Deținând un doctorat în managementul apelor urbane și al apelor uzate, Silviu Stoica este recunoscut ca lider de opinie în domeniile Smart Cities și sustenabilitate, fiind frecvent invitat ca speaker principal la conferințe naționale și internaționale. Este, de asemenea, membru activ al unor asociații profesionale de prestigiu, precum AMCOR și Asociația Română a Apei.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Beatrice Băluță-Siclitaru

Head of Architecture Office
Beatrice Băluță-Siclitaru, Arhitect Coordonator la Leviatan Design, liderul pieței de arhitectură din România în anul 2024, parte a Leviatan Group, are o experiență de peste 14 ani în livrarea de proiecte de înaltă complexitate și calitate, integrând constant tehnologii de ultimă generație și punând accent pe sustenabilitate.
Specialist în urbanism și Project Manager certificat, Beatrice abordează fiecare proiect cu un stil de leadership centrat pe inovație, colaborare interdisciplinară și rezultate durabile. Prin competențele sale strategice și tehnice, coordonează echipe diverse și implementează soluții arhitecturale și urbanistice care îmbină estetica, funcționalitatea și responsabilitatea față de mediu.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Terente Ciui

Secretar de stat
Bogdan-Gruia Ivan este unul dintre cei mai tineri lideri ai administrației publice din România, având un parcurs remarcabil în digitalizare, economie și politici de dezvoltare. În prezent, ocupă funcția de Ministru al Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului, poziție din care promovează inovarea și eficientizarea proceselor economice prin tehnologie și soluții sustenabile.

Cristian Erbaşu

CEO / Preşedinte

Cu o experiență de decenii în domeniul construcțiilor, Cristian Erbașu este unul dintre cei mai respectați antreprenori din România, la conducerea unui grup ce a lăsat o amprentă semnificativă asupra pieței locale. Sub îndrumarea sa, Erbașu Group a devenit un nume de referință în sectorul construcțiilor, remarcându-se prin profesionalism, inovare și implicare în proiecte complexe de infrastructură și dezvoltare imobiliară.

Cunoscut pentru abilitatea sa de a combina viziunea strategică cu o abordare practică în managementul proiectelor, Cristian Erbașu va adresa la Forumul Construcțiilor 2025 provocările și oportunitățile cu care se confruntă antreprenorii din domeniu, într-un context economic și tehnologic aflat într-o continuă schimbare.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Alexandru Fulga

CEO / Președinte
Sub conducerea lui Alexandru Fulga, Concrete & Design Solutions a înregistrat o creștere semnificativă, devenind un partener de încredere pentru proiecte de infrastructură și construcții de anvergură. Printr-o abordare orientată către excelență și inovație, compania a demonstrat o capacitate excepțională de a gestiona și implementa proiecte complexe, respectând standardele de calitate și termenele de execuție.
Recunoscută pentru profesionalismul și expertiza echipei sale, CDS s-a implicat activ în dezvoltarea unor soluții moderne, adaptate nevoilor clienților și cerințelor pieței. Această strategie a consolidat reputația companiei ca lider în domeniul său, fiind apreciată pentru calitatea serviciilor oferite și impactul pozitiv asupra industriei construcțiilor.

Panel 1 | Digitalizare în termeni concreţi

19.03.2025 | 08:00-09:00

Panel 5 | Materiale AI sustenabile

20.03.2025 | 11:00-12:00

Cătălin Vişan

Deputy CEO
Crescând într-o familie care își dedică interesele și expertiza profesională sectorului construcțiilor, văd clădirile nu ca pe o afacere, ci ca pe un mod de viață. Cu mai mult de 15 ani de expertiză în acest sector, simt fiecare proiect de construcție de la prima zgârietură până în ziua livrării.
Mi-am dedicat întreaga carieră pentru a dobândi înțelegere și abordare competentă în cadrul unui antreprenor general privat, de familie, precum Concelex. În calitate de lider de echipă cu o cunoaștere aprofundată a managementului proiectelor de construcții, reușesc să îmbin în mod corect un management practic cu o abordare de tip „bird’s-eye view”.